Site-ul american Huffington Post prezintă, într-un articol intitulat „România, în afara drumurilor deja bătătorite”, o serie de atracţii turistice, de la cafenelele din Bucureşti la staţiunile montane.
Remarcând că România este adesea percepută negativ, în asociere cu „ţiganii nomazi” sau cu „haitele de câini vagabonzi”, autoarea articolului, Jeanine Barone, reporter specializat în călătorii, atrage atenţia asupra principalelor atracţii turistice ale þãrii.„Se pare că acestea sunt centrate adesea pe situri medievale şi biserici fortificate. Dar am descoperit o altă Românie, o ţară cu văi bucolice, sate de munte cu privelişti panoramice, vinuri bune, parcuri înverzite şi hoteluri şic”, spune aceasta.
Jurnalista îşi începe parcursul în Capitală, pe Calea Victoriei, ajungând pe terasa clubului Green Hours, care „nu ar fi nelalocul ei în Manhattan” şi colindă apoi staţiunile Sinaia, Predeal şi Azuga, unde vizitează Pivniţele Rhein & Cie, de la sfârşitul secolului al 19-lea, Braşovul, unde degustă produse de patiserie, Sibiul, unde vizitează Complexul Muzeal Astra, dar şi Muzeul de Istorie a Farmaciei, adăpostit într-o clădire din secolul al 16-lea, ajungând în cele din urmă la Bâlea Lac.
Atracţiile turistice ale României au fost ilustrate recent şi de presa britanică, unul dintre cei mai celebri promotori ai României din Marea Britanie fiind chiar prinţul Charles, care deţine mai multe proprietăţi, restaurate în sate din Transilvania. Recent, prinţul Charles a apărut în emisiunea „Wild Carpathia”, difuzată de Travel Channel UK, care prezintă unele dintre cele mai frumoase zone din Munţii Carpaţi. La sfârşitul lunii octombrie, România era prezentată de publicaţiile The Irish Times şi The Telegraph ca destinaţia perfectă pentru Halloween, fiind „patria aventurilor stranii cu vrăjitoare din Valahia şi vampiri din Transilvania”.
Sursa – Mediafax