Târguri de turism

Ce s-a vândut la Târgurile de Turism marca ANAT?

Primim de la Asociația Națională a Agențiilor deTurism:

Targurile de turism internationale organizate sub egida ANAT au aratat faptul ca cererea pentru pachete tip Inscrieri Timpurii (Early Booking ) a fost orientata preponderent spre vacante externe (65 -70%). Turisii romani au ’’vanat” discounturi mai mari la vacantele in strainatate decat la cele din Romania, iar prognoza anuntata privind o crestere usoara a tarifelor pentru destinatii ca Turcia, Grecia, Bulgaria, in urma absentei de pe piata a Egiptului si Tunisiei, i-a determinat sa profite de reducerile si promotiile oferite de catre expozantii de la aceste targuri de profil, care s-au incadrat intre 5% – 30%, fiind considerate extrem de atragatoare de catre turisti.

Potrivit datelor centralizate de catre ANAT, pe baza anchetelor de opinie realizate cu prilejul acestor manifestari, aproximativ 65% dintre vizitatori s-au aratat dispusi sa cheltuiasca intre 350-650 euro pe pachetul turistic, 20% intre 650 si 1.000 de euro, in timp ce, un numar de 15% dintre turisti isi permit alocarea unui buget superior nivelului de 1000 de euro.

Targurile internationale marca ANAT – Holiday Market si Winter Holiday – dar si regionale targurile au reunit sute de expozanti, printre care agentii de turism, birouri de turism in Romania ale unor tari, parteneri straini ai agentiilor romanesti din tari precum Cipru, Bulgaria, Malta, Indonezia, Israel sau Turcia, asociatiile de promovare a turismului regionale Litoral – Delta Dunarii, Maramures, Bucovina, Brasov, Sighisoara, Sibiu, Prahova, Rasnov, Gorj, cat si autoritati locale.

 

Similar Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *