Organizatia Nationala de Turism a Greciei in colaborare cu Compania Aeriana Olympic Airways vor incepe o campanie publicitara outdoor in Romania.
Campania de publicitate se va desfasura pe parcursul a trei luni, in zone centrale ale Bucurestiului (prin intermediul panourilor Backlit si a mesh-urilor) si in cadrul Aeroportului Otopeni (Box Lights).

Această prezentare necesită JavaScript.

Scopul principal este promovarea Greciei in Romania, cresterea fluxului de turisti romani care aleg ca destinatie de vacanta Grecia si mentinerea Greciei ca destinatie favorita a Romanilor.
Simultan vor avea loc campanii de aceeasi amploare si in alte state, precum Serbia, Cipru, Israel si Turcia.

Campanie de promovare cu o durata de trei luni pe canalul de televiziune Travel Channel
Campania de promovare a Organizatiei Nationale de Turism a Greciei pe canalul de
televiziune Travel Channel a avut startul in data de 14.05.2012. Spoturile publicitare ale Greciei, cu o durata de 60”, se vor derula timp de trei luni, pe reteaua de televiziune internationala Travel Channel. spoturile va fi difuzate in total de 910 ori in toate tarile care difuseaza canulul in Europa (printre tarile receptoare se afla si Marea Britanie si Germania), in Orientul Mijlociu si Africa si va contine 5 teme : Turismul Urban (City Break), Turismul Rural si de Aventura (Natura si Drumetii), Turismul Nautic, Turismul de Lux si Turismul de vacanta (Mare si Soare).
Travel Channel a efectuat filmarile in Salonic, Pilio, Volos, Meteora, Zagoria, Corfu, Atena, Santorini, Creta. Pe parcursul unei luni de zile Travel Channel va organiza concursuri avand ca premii excursii in Grecia, acest concurs fiind promovat prin intermediul a 300 de spoturi specifice, cu durata de 30” precum si pe un site special cu informatii atat pentru concurs cat si pentru destinatiile turistice grecesti.

,