Art Deco șic: „La Malmaison Nice – boutique hotel”

Written by

Puține sunt hotelurile, la Nisa, unde nu vei găsi măcar una dintre trăsăturile de caracter ale unei construcții Art Deco, emblematice pentru Coasta de Azur!

Art Deco

Oraș al protipendadei franceze, engleze, ruse, armene sau nordice, venită în ultimii 200 de ani, sa-și vindece spleen-ul în lunile de iarnă ori să-și toace banii în cele de vară, Nisa își primește, azi, vilegiaturiștii cu o ofertă de la 3 stele în sus, reper dincolo de care, în jos, poate fi orice.

Aproape un secol de istorie… Art Deco

O construcție din anii 1920 – ridicată pe luxosul Bulevard Victor Hugo, în proximitatea cartierului Muzicienilor și a celebrei Promenade des Anglais – poartă emblema unui hotel de unde începutul explorării Nisei și chiar a întregii Riviere franceze poate fi o alegere inspirată. Dacă vă gândiți deja la locul în care vă veți petrece vacanța, vara asta, avem noi o sugestie! „La Malmaison Nice – boutique hotel”, din cadrul Grupului NEHO (New Hotel Managemet), membru al rețelei Ascend Hotels Collection, seduce atât prin cadrul său primitor și călduros, cât și prin stilul decorativ Art Deco foarte șic.

Confort și bun gust. Plus câteva labeluri proprii

Într-un univers unic – și contemporan, și modern – sunt de apreciat cele 46 de camere care oferă întreg confortul și modernitatea unui hotel nisard renovat în urmă cu trei ani. O serie de utilități indispensabile, acum, unei existențe urbane conectată la nou sunt disponibile în cadrul ofertei serviciilor gratuite; printre ele, se numără accesul la Wifi THD gratuity (fibră optică), Smart TV/4K (TNT, canale internaționale, etc), platou de curtoazie…
Gazdele multilingve spun că hotelul reprezintă o ofertă excepțională, datorită situării lui între munte și mare, pe fluxul posibilităților multiple de a descoperi întreaga bogăție a regiunii: muzee, activități nautice, golf, schi, excursii, vizitarea unor sate turistice etc. Acestor oferte li se adaugă marile sărbători anuale ale Nisei: Carnavalul cu celebra sa Bătaie de Flori și Festivalul de Jazz.

Boutique Hôtel La Malmaison este Ambasador al Mărcilor „Coasta de Azur” și „Coasta de Azur – Golf”, deține labelurile „Calitate în Turism” „Familie Plus” și „Nisa în culori naturale” și a devenit laureat al Premiului „Loved by Guests”.

Art Deco – în ton cu… cartierul Muzicienilor

Decorația actuală e inspirată din anii 1920. „Când am preluat clădirea, aici era tot un fel de hotel, dar n-avea clasificare” ne spunea dna Sanna Gehrke, directoarea hotelului. „Camerele erau oarecum degradate. În camere erau bucătărioare, deci era un alt stil de hotelărie. Mulți oficiali din Nisa nici nu știau dacă acesta e un hotel sau un cămin de bătrâni. Grupul Neho a făcut renovări; decoratoarea, originară din Nisa, a vrut să păstreze stilul art-deco, stil care, aici în cartierul Muzicienilor, decorează multe imobile. Mie, îmi place, ca muzician, Sibelius, pentru că sunt finlandeză”.

În ce privește redecorarea camerelor, află că, întrucât clientela este internațională, nu s-a vrut să existe culori stridente, așa că s-a păstrat un stil classic-modern neutru, suficient de prietenos și domestic. „Am preferat sa compensăm cu o tehnologie de înaltă clasă o serie de utilități. De exemplu, oferim un telefon mobil internațional clienților noștri, valabil și înafara hotelului. Alte facilități: în anumite camere – skin-jet – o capsulă care dă în baie senzația de SPA, climatizare, seif, mic dejun fără gluten, ceai la liber, specialități nisarde.

Grija față de client și față de personal

Printre proiectele anului 2019 se numără montarea unui sistem care să permită clientului să regleze, din pat, lumina, la intensitatea dorită, culorile și chiar odorizantele din cameră. „Mereu căutăm ceva care să nu fie în alte hoteluri. 48% dintre clienții noștri nu sunt francezi, deci și personalul e internațional. Echipa noastră vorbește, în ansamblu, 11 limbi. Inclusiv româna. Sunt 3 persoane care vorbesc românește. Adrian (din România), Cătălina și Mihai (din Republica Moldova). Neho Group e un grup din Nisa. New Hotel Management. Avem 17 hoteluri. Un grup în expansiune. Lucrăm cu personal tot timpul anului, nu doar sezonier, deci angajații noștri au siguranță pentru viitorul lor, sunt atașați de serviciu și au încredere. Ce-mi place mai mult aici sunt clienții. Sunt atât de diferiți, provin din culturi diferite și îmi place mult să vorbesc cu ei. Le ofer un accueil personalizat, le vorbesc despre Nisa, îi consiliez. Adaptăm primirea la tipul de client. Pentru noi, ei nu sunt numere, ci personalități unice”, a mai spus Sanna Gehrke.

Un text de Valentin Țigău